Рођен је 1969. године у Аранђеловцу. На Дефектолошком факултету у Београду, смер логопедија дипломирао је 1997. године. Од 1998. године радио је у Институту за експерименталну фонетику и патологију говора у својству стручног сарадника на пословима хабилитације говора и језика деце са оштећењем слуха и говорном патологијом, где је завршио обуку за примену „КСАФА“ система у раној хабилитацији деце са поремећајем слуха, говора и језика.Одбранио је магистарску тезу 2007. године на Универзитету у Београду под називом: „Значај техника испитивања говорне перцепције у дијагностици говорно-језичких поремећаја“ и стекао академски назив магистра наука из мултидисциплинарних научних области, смер Биомедицинско инжењерство и технологије. Докторску дисертацију „Утицај квалитета аудитивне перцепције на вербалну меморију одбранио је 2016. године на Универзитету у Београду и стекао звање доктора наука из мултидисциплинарне научне области неуронауке. Стекао је звање Научни сарадник у области друштвених наука - специјална едукација и рехабилитација, на предлог Научног већа Института „Центар за унапређење животних активности“ у Београду. Изабран је за визитног професора на Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију, Универзитета у Београду на предмету Рехабилитација глуве и наглуве деце. Рецезент је високо индексираних часописа (SCI листа). На едукацији је из логотерапије и егзистенцијалне анализе. Завршио је двосеместралну едукацију из области реедукације психомоторике у Институту за ментално здравље у Београду, као и едукацију за примену биофидбека и неурофидбека у Биофидбек асоцијацији Србије. Такође, завршио је и акредитовану едукацију из обласи неуропсихолошке дијагностике (примена тестова и техника), као и напредни супервизијски курс из клиничке неуропсихологије. Едукован је за примену опсервационог протокола за дијагностику аутизма ADOS-2, као и за и примену и интерпретацију Reynell скале NRDLS-SR. Члан је Коморе логопеда Србије, Друштва за дечју и адолесцентну психијатрију, Друштва за неуронауке Србије и Европског удружења за неуронауке (FENS). Од 2004. године ради и руководи у Дефектолошко-логопедском кабинету „Плећевић“ (сада Центар за примењене неуронауке), где се бави раном дијагностиком, рехабилитацијом деце са поремећајима у развоју слуха, говора и језика, понашања и учења. Објавио је више високо индексираних научних радова и активан је учесник међународних и националних научних скупова.
Рођена је 1991. године у Аранђеловцу. На Универзитету Сингидунум при факултету за медије и комуникације - одсек психологија, дипломирала је 2014. године. Завршила је двосеместралну едукацију из области реедукације психомоторике и терапију релаксацијом у Институту за ментално здравље у Београду. Такође, завршила је едукацију за примену биофидбека и неурофидбека у Биофидбек асоцијацији Србије. Сертификовани је монтесори васпитач. Од 2015. године је члан стручног тима Дефектолошко- логопедског кабинета „Плећевић“, где се бави: применом психолошких мерних инструмената за процену интелектуалних способности, психопатологије, црта личности; индивидуалним и групним реедукативним третманом; радно-окупационом терапијом деце са развојним проблемима; проблемима учења; као и превентивним радом у циљу стимулације психофизичког развоја деце. 2016. године je на едукацији из Системске породичне терапије у Институту за ментално здравље стекла звање породичног саветника. На Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију 2020. године уписала је мастер академске студије (модул сензомоторичке сметње и поремећаји).
Рођена је 1988. године у Аранђеловцу. Средњу „Зуботехничку школу“ завршила је 2007. године у Београду. На „Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију“ у Београду, логопедски смер дипломирала је 2012. године и тиме стекла звање дипломирани дефектолог-логопед. Мастер студије на логопедском смеру „Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију“ завршила је 2013. године. Завршила је двосеместралну едукацију из области реедукације психомоторике и терапију са релаксацијом у Институту за ментално здравље у Београду. Приправнички стаж, у трајању од годину дана јe започела је у Дому Здравља „Др Ђорђе Ковачевић“ у Лазаревцу, а затим у „Институту за ментално здравље“ у Београду. Професионалну каријеру отпочела је као персонални асистент, а затим као стручни сарадник-логопед у основној школи и предшколским установама. У Дефектолошко-логопедском кабинету „Плећевић“ била је је на стручном усавршавању од јула 2018. године, где је засновала радни однос. У Институту за ментално здравље је завршила двосеместралну едукацију из клиничке неуропсихологије. Стекла је теоријско и практично знање из клиничке неуропсихологије-функционална организација мозга, кортикалне функције и дисфункције, неурокогнитивне сметње у детињству. Примену тестова у клиничкој неуропсихологији код деце и одраслих особа.
Рођен је 2000. године у Београду. Средњу „Фармацеутско-физиотерапеутску школу“ у Београду завршио је 2018. године. Дипломирао је на Факултету за Специјалну едукацију и рехабилитацију, Универзитета у Београду 2023. године на смеру за сметње и поремећаје слуха, чиме је стекао звање дипломирани дефектолог-сурдолог. У центру за примењене неуронауке „Др Плећевић” бави се аудиторним тренингом, почетним проговарањем и сортско-рекреативном терапијом.
Рођена је 1984. године у Смедереву. Дипломирала је на Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију у Београду,2012 .године. Поред вишегодишњег искуства у раду са децом, стручно усавршавање је обогатила похађањем едукација и курсева: „Рана дијагностика и стимулативни рад са ризико децом“, „Монтесори код куће“, „НТЦ систем учења“. У предшколској установи радила као персонални асистент од јуна 2019. године до марта 2020. године. Од фебруара 2019. године. је на стручном усавршавању у Дефектолошко – логопедском кабинету "Др Плећевић" где је засновала радни однос.
Редовни професор Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију, Универзитета у Београду од 2015. године. Магистрирала и докторирала из области сурдоаудиологије на тему спектралне анализе језичког израза деце са поремећајем слуха. Поред рада на факултету, преко 20 година, радила је као сарадник Института за експерименталну фонетику и патологију говора у развојном саветовалишту. Има богато искуство у процени слуха, говора и језика деце са различитим развојним поремећајима. У својој библиографији има преко 150 објављених публикација које су класификоване у међународне и националне монографије, уџбенике и оригиналне научне радове. Објавила је већи број радова у водећим међународним часописима који су категорисани у 30% најутицајнијих у области рехабилитације и едукације деце са сметњама и поремећајима у развоју. Аутор је и коаутор неколико монографија као што су Функционална процена слуха код деце, Кохлеарна имплантација исход и перспектива, Формирање плозива код деце оштећеног слуха. Објавила је уџбеник под насловом Индивидуални третман код деце оштећеног слуха. Учествовала је у 8 пројеката који су финансирани од стране Министарства прсвете, науке и технолошког развоја, Републике Србије. Тренутно је руководилац пројекта подназивом Утицај кохлеарне имплантације на едукацију глувих и наглувих особа и руководилац подпројекта Истраживања електрофизиолошких корелата аудитивне перцепције и говорне продукције у пројекту Интердисциплинарна истраживања квалитета вербалне комуникације. Такође, од 2010. године предавач је на Медицинском факултету, Универзитета Источно Сарајево. Ужа област интересовања су јој функционалана процена слуха, говора и језика, аудитивна ре/хабилитација и методе евалуације ефеката ране интервенције. Члан је већег броја националних и међународних научних и стручних асоцијација.
Рођена је 1999. године у Ивањици. Завршила је средњу „Медицинску школу“ у Ужицу 2017. године. Дипломирала је 2021. године на „Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију“ и тиме стекла звање дипломирани дефектолог тифлолог. Као предавач менталне аритметике радила је од новембра 2021. године до јуна 2022. године. Тренутно је на мастер академским студијама на Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију. 2023. године завршила је едукацију из области Gestalt Play Therapy Core Skills. Такође исте године, завршила је и едукацију под називом „Терапијске приче - Како причањем прича решавати дечије страхове и тешкоће“. Од октобра 2022. године је члан стручног тима Дефектолошко-логопедског кабинета „Плећевић“, где спроводи опште дефектолошке третмане, хабилитационо - рехабилитационе поступке код деце и одраслих, као и превентивни рад у циљу стимулације психофизиолошког развоја деце.
Рођена 1972. у Тузли. Дипломирала на Дефектолошком факултету у Београду 1999 год. на катедри за сурдоаудиологију, и стекла звање: Дипломирани дефектолог-сурдоаудиолог. Од 1994-2000 запослена у Дому здравља „Звездара“на неодређено радно време као стоматолошка сестра. Од 2000. год запослена у Институту за експерименталну фонетику и патологију говора на радном месту аудиолингвисте као стручни сарадник у пословима хабилитације и рехабилитације говора и језика код деце са оштећењем слуха и говорно-језичким сметњама. У Институту је завршила обуку за примену КСАФА система у раној рехабилитацији деце са поремећајима слуха, говора и језика. Стални је члан у оквиру акредитованог програма континуиране медицинске едукације Републике Србије „Примена КСАФА система и технике пасивног издаха у третману муцања“ (рб.Ц-1-9/2014). Завршила двосеместрални семинар у Институту за ментално здравље „Општа и специфична реедукација психoмоторике и релаксација.“ Учесница бројних семинара и конференција, као нпр: „Унутрашња и спољашња реалност адолесцената“, Београд, 2005., као и међународног симпозијума „Савремени токови у дечијој и адолесцентној психијатрији“, Београд 2005., затим редован учесник конгреса Speech and lanдuaдe 2005, 2009, 2013, 2015. године. Такође била учесник симпозијума Корачам и слушам 2012 и 2013 године, као и Међународне научно-стручне конференције “Унапређење квалитете живота дјеце и младих”, 2012. Одбранила магистарску тезу под насловом Испитивање разумевања вербалних налога код деце са кохлеарним имплантом, 2015. године на Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију, катедра за сурдоaудиологију, и тако стекла звање Магистра дефектолошких наука. Објавила преко 20 радова који су презентовани на националним и међународним конференцијама и објављени у националним и међународним публикацијама. Од 2017 год је едукант Студија за едукацију Београд, Европски акредитованог Института из области психотерапије и ради као гешталт психотерапеут под супервизијом. Од 2023 год постаје члан стручног тима Дефектолошко логопедског кабинета Плећевић где се бави рехабилитацијом говора и језика код деце, као и психотерапијским радом.
Рођена је 1999. године у Смедереву. Средњу ,,Медицинску школу” на Звездари у Београду завшила је 2018. године. На ,,Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију” у Београду, смер логопедија, дипломирала је 2022. године. Мастер студије логопедије на ,,Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију” у Београду завршила је 2023. године. Истраживање и праксу на мастер студијама реализовала је у Болници за лечење цереброваскуларних болести мозга ,, Свети Сава”. Од октобра 2023. године је на стручном усавршавању у Центру за примењене неуронауке ,, Др Плећевић”.
Др сц. Вања Ненадовић је дечји психолог са 18 година клиничког искуства у раду са децом са развојним сметњама и њиховим породицама. Бави се проценом психомоторичког развоја деце најранијег узраста, као и психодијагностичком проценом способности деце предшколског и основношколског узраста. Пружа саветодавну подршку родитељима деце са сметњама у развоју. Такође ради са родитељима и децом уредног развоја на регулацији понашања и емоција. У свом научно-истраживачком раду, др Вања Ненадовић се бави следећим темама: поремећаји вербалне комуникације, диференцијално-дијагностички проблеми код деце са поремећајем из спектра аутизма и деце са специфичним језичким поремећајем, невербални обрасци комуникације и функција пажње на клиничким популацијама, као и електрофизиолошки корелати когнитивних функција код деце са поремећајем вербалне комуникације.
Основне академске студије психологије Ања је 2017. године завршила на Филозофском факултету Универзитета у Београду, које је потом конвалидирала у оквиру двогодишњег Шпанског академског програма за признавање диплома стечених у иностранству, на државном универзитету UNED Madrid. На Филозофском факултету Универзитета у Београду је 2019. године одбранила мастер рад под називом „Проблеми у вези са домаћим задацима у РЕБТ-у: интерпретативна феноменолошка анализа искустава клијената“ и тиме стекла звање мастер психолога. Завршила је две године едукације из области рационално- емотивнe и когнитивно-бихејвиоралне терапије при Придруженом тренинг центру Института Алберт Елис у Београду, након чега је своје стручно усавршавање из области психотерапије и саветовања наставила у Институту за логотерапију Виктор Франкл у Израелу. По завршетку трогодишње едукације из логотерапије и егзистенцијалне анализе у поменутом израелском институту, стекла је звање сертификованог логотерапеута. Члан је Друштва психолога Србије, и међународни члан Виктор Франкл Института за логотерапију и егзистенцијалну анализу у Бечу, као и Mеђународног удружења за коучинг психологију.
Психолошким саветовањем и логотерапијом бави се од 2020. године, а од 2023. године је члан стручног тима Кабинета „Плећевић“ где обавља саветодавну и едукативну делатност. У свом раду са клијентима примемењује технике и методе логотерапије, егзистенцијалне анализе, рационално-емотивне и когнитивно-бихејвиоралне терапије (РЕБТ+КБТ), психоедукације, коучинга и аналитичке психологије, попут анализе снова. Њен приступ у раду је идиосинкратичан и усмерен је на разумевање и вођење клијената кроз њихове аутентичне перспективе када су суочени са психолошким проблемима. У светлу логотерапије, настоји да помогне клијентима да кроз трагање за смислом у проблемима и изазовима, препознају своје кључне вредности, унутрашњу снагу и потенцијал за лични раст и развој. Најзад, Ања говори два страна језика: енглески и шпански.