Реедукација- психомоторике је свеобухватни терапијски приступ, који може утицати на целокупну психомоторну организацију личности детета. Оријентисана је на развој експресивних способности детета, са посебним акцентом на комуникативне способности које му помажу да овлада сопственим телом и да равномерно расподели сопствену енергију. На тај начин дете своје покрете усавршава, чиме се и сама равнотежа детета поправља. У реедукацији психомоторике сваки покрет током презентације вежби, али и сваки осећај и осећање које га прати бивају вербализовани. Тиме психомоторна активност постаје део свести. Реедукација психомоторике пружа јасније разликовање и каналисање осећања, чиме се личност детета богати доживљајем реалитета, чији је крајњи циљ здрав и креативан однос личности према догађајима у окружењу.
Вежбе у реедукацији- психомоторике:
вежбе за доживљај телесне целовитости
вежбе за доживљај гестуалног простора
вежбе за откривање објективног простора
вежбе за уочавање, стабилизовање и усмеравање латерализованости
вежбе за уочавање присуства другог
вежбе за уједначавање тонуса и осамостаљивање покрета
вежбе за уочавање и препознавање ритмова
вежбе за контролу импулсивности
вежбе за процену трајања и оријентацију у времену
Реедукација- психомоторике је свеобухватни терапијски приступ, који може утицати на целокупну психомоторну организацију личности детета. Оријентисана је на развој експресивних способности детета, са посебним акцентом на комуникативне способности које му помажу да овлада сопственим телом и да равномерно расподели сопствену енергију. На тај начин дете своје покрете усавршава, чиме се и сама равнотежа детета поправља. У реедукацији психомоторике сваки покрет током презентације вежби, али и сваки осећај и осећање које га прати бивају вербализовани. Тиме психомоторна активност постаје део свести. Реедукација психомоторике пружа јасније разликовање и каналисање осећања, чиме се личност детета богати доживљајем реалитета, чији је крајњи циљ здрав и креативан однос личности према догађајима у окружењу.
Вежбе у реедукацији- психомоторике:
вежбе за доживљај телесне целовитости
вежбе за доживљај гестуалног простора
вежбе за откривање објективног простора
вежбе за уочавање, стабилизовање и усмеравање латерализованости
вежбе за уочавање присуства другог
вежбе за уједначавање тонуса и осамостаљивање покрета
вежбе за уочавање и препознавање ритмова
вежбе за контролу импулсивности
вежбе за процену трајања и оријентацију у времену
Реедукација- психомоторике је свеобухватни терапијски приступ, који може утицати на целокупну психомоторну организацију личности детета. Оријентисана је на развој експресивних способности детета, са посебним акцентом на комуникативне способности које му помажу да овлада сопственим телом и да равномерно расподели сопствену енергију. На тај начин дете своје покрете усавршава, чиме се и сама равнотежа детета поправља. У реедукацији психомоторике сваки покрет током презентације вежби, али и сваки осећај и осећање које га прати бивају вербализовани. Тиме психомоторна активност постаје део свести. Реедукација психомоторике пружа јасније разликовање и каналисање осећања, чиме се личност детета богати доживљајем реалитета, чији је крајњи циљ здрав и креативан однос личности према догађајима у окружењу.
Вежбе у реедукацији- психомоторике:
вежбе за доживљај телесне целовитости
вежбе за доживљај гестуалног простора
вежбе за откривање објективног простора
вежбе за уочавање, стабилизовање и усмеравање латерализованости
вежбе за уочавање присуства другог
вежбе за уједначавање тонуса и осамостаљивање покрета
вежбе за уочавање и препознавање ритмова
вежбе за контролу импулсивности
вежбе за процену трајања и оријентацију у времену
Реедукација- психомоторике је свеобухватни терапијски приступ, који може утицати на целокупну психомоторну организацију личности детета. Оријентисана је на развој експресивних способности детета, са посебним акцентом на комуникативне способности које му помажу да овлада сопственим телом и да равномерно расподели сопствену енергију. На тај начин дете своје покрете усавршава, чиме се и сама равнотежа детета поправља. У реедукацији психомоторике сваки покрет током презентације вежби, али и сваки осећај и осећање које га прати бивају вербализовани. Тиме психомоторна активност постаје део свести. Реедукација психомоторике пружа јасније разликовање и каналисање осећања, чиме се личност детета богати доживљајем реалитета, чији је крајњи циљ здрав и креативан однос личности према догађајима у окружењу.
Вежбе у реедукацији- психомоторике:
вежбе за доживљај телесне целовитости
вежбе за доживљај гестуалног простора
вежбе за откривање објективног простора
вежбе за уочавање, стабилизовање и усмеравање латерализованости
вежбе за уочавање присуства другог
вежбе за уједначавање тонуса и осамостаљивање покрета
вежбе за уочавање и препознавање ритмова
вежбе за контролу импулсивности
вежбе за процену трајања и оријентацију у времену